22 kwietnia 2014

Polskie znaki w Brackets

Posted by Emnalyeriar on wtorek, kwietnia 22, 2014 in | 7 comments
Przeglądając statystyki bloga zauważyłem, że kilka osób trafiło na stronę w poszukiwaniu odpowiedzi jak włączyć polskie znaki w edytorze Adobe Brackets. Muszę przyznać, że kiedy rozpocząłem pracę z tym programem od razu przypadł mi do gustu i również poszukiwałem jak uporać się z tym problemem. Należy wejść w zakładkę File, następnie Extension Manager i zainstalować rozszerzenie Brackets Key Remapper. Po zainstalowaniu wchodzimy ponownie w File i potem Remap Keys. W polu Filer wpisujemy słowo Alt i wyskakują nam wszystkie skróty klawiszowe z użyciem przycisku Alt. Zmieniamy wszystkie skróty klawiszowe które pokrywają się z polskimi znakami, np. alt+a, alt+e oraz te zawierające ctrl+alt. Dla zobrazowania wrzucam zrzut ekranu ze swojego ustawienia.


W wolnej chwili przedstawię również rozszerzenia do Brackets, których sam używam.

7 komentarzy:

  1. Dzięki! Ja dla prostoty w każdym ze skrótów do podmiany zamiast Alta użyłem klawisza Windows.

    OdpowiedzUsuń
  2. Windows zamiast ALT? Hmmm? No i to chyba będzie rozwiązanie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdaje się, że ta propozycja nie była najszczęśliwsza. Mapowania z klawiszem Windows nie zapamiętuje po ponownym uruchomieniu edytora, przynajmniej na używanym przeze mnie Windows 8. Pozostaje użycie np. Shifta.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie po instalacji dodatku nie pojawia się w file opcja remappera. Co mogę z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Debug -> Open Preferences File i tu ręcznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Problem polskich znaków zniknął w wersji 1.1

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, jestem bardzo początkująca i mam spory problem. W prawdzie zainstalowałam Brackets Key Remapper, ale dalej nie mam polskich znaków. Próbowałam Debuguj->Otwórz plik z konfiguracją klawiszy i tam bawić się ręcznie, ale za każdym razem wyskakuje mi komunikat " Próbujesz przypisać skróty do nieistniejących komend". Mógłby mi ktoś podpowiedzieć co z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń